ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر"اولین شهربازی قاصدک بعنوان اولین مرکز تفریحی و شهربازی سرپوشیده درشهرستان ابرکوه درشهر مهردشت افتتاح شد.

دراین مراسم که بخشدار بهمن ، شهردارمهردشت و جمعی از مردم و مسئولان شهر مهردشت بخش بهمن حضور داشتند فرماندار ابرکوه باتشکر از بخش خصوصی که در زمینه تفریحات و سرگرمی کودکان و خردسالان سرمایه گذاری کرده  گفت: باتوجه به زیرساخت ها افراد می توانند درزمینه تولید واشتغال دراین شهرستان سرمایه گذاری کنند.
اسماعیل بزرگر زاده تصریح کرد: وجود شهرک صنعتی ونواحی صنعتی در ابرکوه وبخش بهمن و داشتن امکانات اولیه و زیرساختها ، سرمایه گذاران میتوانند در جهت واحدهای تولیدی تلاش کنند.
وی گفت : اجرای چنین پروژه هائی در شهرمحروم مهردشت و آن هم توسط فرد بومی بسیار کار ارزشمند وقابل تقدیر است ودولت از چنین سرمایه گذاری قطعا" حمایت خواهد کرد.
مسئول این مرکز تفریحی هم گفت : این مجموعه برای تفریحات وسرگرمی کودکان وخردسالان درفضای مسقف حدود 600مترمربع زیربنا در شهر مهر دشت تاسیس شده است.
یحیی غلامزاده درگفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت : برای تاسیس وراه اندازی این مجموعه بالغ بر 1میلیارد و سیصد میلیون ریال سرمایه گذاری شده است .
وی ادامه داد: درصورت حمایت مسئولان ، در جهت رفاه حال بیشتر کودکان و خانواده ها  مرکر تفریحی شهر بازی  توسعه می یابد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا