یزدفردا"مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد برگزاری جشنواره کاشی و سرامیک در استان یزد را یک قدم ارزنده و مثبت در استان ذکر نمود.

 

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره؛  عظیمی زاده با بیان اینکه این جشنواره می تواند درارتقاء و روند روبه جلو صنعت کاشی و سرامیک استان موثر باشد،اظهارداشت:از آنجاییکه استان یزدبعنوان قطب کاشی و سرامیک در کشور شناخته می شود با برگزاری این گونه جشنواره مزیت هایی روبه جلویی نصیب استان می گردد.

 

به گفته وی،هرگاه متخصصان و صاحبان هرصنعت دراینگونه جشنواره ها گردهم آمده اند،خرد جمعی روبه جلویی شکل گرفت است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزداظهار امیدواری نمود که درباز نمودن گره ها و مشکلاتی که حوزه صنعت کاشی و سرامیک با ان مواجه موثر واقع گردد.

 

عظیمی در ادامه خواهان نشست و میزگردهای تخصصی دراین خصوص شد وافزود:جای نشست های تخصصی در جشنواره هایی که مرتبط با حوزه صنعت می باشد خالی به نظر می رسد.

 

وی معتقد است: ایجاد ساز و کاری برای هم ‌اندیشی و هم ‌افزایی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود، ارتقای همه‌جانبه و افزایش اعتبار جهانی صنعت کاشی و سرامیک یزد ضروری است.

 

این مقام مسئول در عین حال اظهارداشت:برگزاری جشنواره کاشی و سرامیک استان یزدبه طورحتم در افزایش اعتبار جهانی صنعت کاشی و سرامیک یزدموثر و تاثیر گذارخواهد بود

 

وی همچنین گفت:امیدوارم برگزاری جشنواره کاشی و سرامیک در استان یزد تداوم و روند روبه جلوی خود را حفظ نماید.

 

گفتنی است جشنواره بين المللي صنعت كاشي و سراميك  به مدت چهار روز از ششم تا نهم اسفندماه جاري در يزد توسط شرکت پیشگامان رسانه کویر و نهادهای صنفی این صنعت در استان برگزار شود.

 

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا