یزدفردا "برای سومین سال متوالی، برنامه پرمخاطب رادیویی ورزش در یزد در نظر دارد تا به یاری خدا و پشتوانه مخاطبین، برترین های ورزش استان یزد  را با رای  مردم شناسایی و معرفی کند.

به گزارش یزدفردا امید حسین مرشدی مجری محبوب یزدی در این رابطه به خبرنگاریزدفردا گفت:این کار به ابتکار این برنامه بدین سبک و سیاق برگزار می شود و هدف رقابت سالم و سازنده و معرفی برترین های جامعه ورزشی به عموم مردم و البته با کمک و داوری خود مردم  است.

سردبير و مجری برنامه پرمخاطب راديويي ورزش در يزد در ادامه خاطرنشان کرد:امسال در نیمه دوم اسفندماه، مردم برترین مربی ورزش استان یزد را انتخاب خواهند کرد .

وی در رابطه با معیارهای انتخاب برترین مربی ورزشی استان  گفت:ملاک و معیار های مد نظر شامل مربیگری و هدایت تیم های ورزشی در سطح اول رشته ورزشی در کشور نظیر لیگ های یا تیم های ملی رده های سنی مختلف در رشته مربوطه خواهد بود .

مرشدی افزود" از دیگر شاخصه ها می توان به معرفی، پرورش و استعداد یابی در بالاترین سطح آن رشته اشاره کرد.

امید حسین مرشدی سردبير و مجری برنامه راديويي ورزش در يزددر پایان اظهار داشت : اسامی نامزدهای مورد نظر برای نظرسنجی مردمی و اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام می شود.


شایان ذکر است:از ویژگی های دیگر این برنامه این است که  برای شرکت کنندگان و مخاطبین در این نظرسنجی، جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا