جلسه کمیسیون کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست معاون برنامه ریزی استانداری یزد در محل سالن اجتماعات آن معاونت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا بابایی" روز چهار شنبه 7 اسفند ماه در جلسه کمیسیون کار گروه تخصصی اشتعال استان، با بیان اینکه در حوزه اشتغال علی رغم فراز و نشیب هایی که در استان داشتیم جایگاه قابل قبولی داریم، از مدیران دستگاه های استان به ویژه بانک ها خواست که در جذب منابع مالی خود بیش از پیش کوشا بوده و همت داشته باشند که این گونه سهمیه ای که به استان ابلاغ شده است، سوخت نرود.
بابایی افزود: همه منابع مالی که در خصوص اشتغال به استان ها می آید، میان بانک ها تقسیم می شود. وی خطاب به مدیران بانک ها گفت: شما باید برای به دست آوردن منابع مالی خود کوشا بوده و در صدد تقسیم آن در میان متقاضیان باشید تا این گونه همان طور که استان یزد در سال های گذشته به عنوان اولین استان در جذب منابع مالی در کشور بوده همچنان این روند ادامه داشته باشد.
معاون استاندار همچنین با اشاره به گلایه هایی که در خصوص برخورد نا مناسب کارکنان دستگاه های دولتی با ارباب رجوع به این بخش ارجاع داده شده، گفت: همه انسان ها صاحب کرامت هستند و اینکه بعضا شاهد برخورد نادرست مدیران و کارکنان با ارباب رجوع هستیم جای گلایه دارد. وی با اشاره به لزوم برخورد مناسب دو جانبه مدیران و ارباب رجوع، خواستار تعامل بیشتر مديران با ارباب رجوع شد.
بابایی افزود: امروز هر قدمی که بر می داریم به خود ما بر می گردد از این رو بايد گره گشایی کرده و به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.
در ابتدای این جلسه نیز گزارشی از سوی مدیران بانک های استان در خصوص میزان تعهد اشتغال دستگاه خود و همچنین میزان تحقق آن، ارائه شد و پس از بیان میزان پرداختی ها در خصوص اشتغال زایی صورت گرفته به صورت آمار و ارقام، از دستگاه هایی که در پرداخت منابع مالی در قالب خود اشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی نسبت به تعهد داده شده ضعیف تر عمل کرده بودند، درخواست ارائه توضیحات شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا