معاون برنامه‌ريزي استانداري يزد از سفر وزير صنعت معدن و تجارت به استان يزد خبر داد و گفت: اجلاس سراسري خانه‌هاي صنعت و معدن کل کشور، در يزد برگزار مي‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد محمدرضا بابايي در حاشيه بازديد از چند واحد توليدي در مهريز در گفت‌و‌گو ی در مهريز از سفر وزير صنعت معدن و تجارت به استان يزد خبر داد و اظهار کرد: در روزهاي آينده وزير صنعت معدن و تجارت به يزد مي‌آيد و همزمان اجلاس سراسري خانه‌هاي صنعت و معدن کل کشور در يزد و جشنواره توليد ملي افتخار ملي به مدت دو روز برگزار مي‌شود.
وي افزود: اين اتفاق ساليانه در تهران صورت مي‌گرفت و براي نخستين بار استان يزد به عنوان استاني صنعتي و معدني انتخاب شده تا ميزبان اين اجلاس و جشنواره به طور همزمان باشد.
معاون برنامه‌ريزي استانداري يزد در ارتباط با ويژگي‌هاي برگزاري اين اجلاس گفت:  در اين اجلاس اولين تفاهم‌نامه بين خانه‌هاي صنعت و معدن و اتاق بازرگاني و صنايع معادن کشاورزي کل کشور مبني بر مشارکت و همکاري و همراهي براي تحقق اهداف و سياست‌هاي اقتصاد ملي منعقد مي‌شود.
بابايي افزود: ويژگي دوم اين اجلاس اين است که براي اولين بار در کشور اين اجلاس در يزد برگزار مي‌شود.
معاون برنامه‌ريزي استانداري يزد به همراه فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار مرکزي مهريز از واحد توليدي محصولات لبني کالمند، واحد توليدي سيمين الياف، يک واحد توليدي نايلون و مجتمع رفاهي بين راهي آتنا بازديد کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا