یزدفردا :با شرکت فوق العاده مخاطبان مجله راديويي ورزش در يزد عباسعلی میرحسینی، مربی والیبال مربی برتر سال استان یزد شد.
به گزارش یزدفردا "مجری و سردبير برنامه راديويي ورزش در يزد با اعلام خبر فوق  گفت:عباسعلی میرحسینی، مربی والیبال که سال ها در عرصه ملی به عنوان مربی و بازیکن نقش آفرین بوده و تا به امروز در سطح اول والیبال کشور حضور دارد، از ديد مخاطبان برنامه راديويي ورزش در يزد به عنوان مربی برتر ورزشي استان یزد انتخاب شد.
امید حسین مرشدی در رابطه با  اهداف نظرسنجي انجام شده اظهار داشت: ترغيب جامعه به سمت اخلاق محوري و ورزش قهرماني، ايجاد انگيزه بين مربیان زحمتکش استان که در کشف و پرورش ورزشکاران موفق بوده اند، تشویق مربیان یزدی حاضر در سطوح مختلف تیم های ملی ، معرفي مربیان برتر استان با توجه به ناشناخته بودن آنها در بين عموم مردم استان و  ايجاد ارتباط هر چه صميمانه تر بين مربیان و ورزشکاران استان در رشته های مختلف از اهداف مهم این نظر سنجی رادیویی بود که بحمدالله با استقبال خوب مردم شریف و ورزش دوست استان موفق به انجام آن شدیم .

مجری محبوب  و سردبير برنامه راديويي ورزش در يزد در ادامه  از اعتماد کم نظیر مخاطبان اين برنامه صميمانه قدرداني کرده و افزود: اميد که در سال آتي، برنامه اي با سطح کيفي بالاتر، خدمت ورزش دوستان و جامعه ورزشي استان ارائه دهيم.

وی در پایان  از حمايت هاي مديرکل محترم صدا و سيماي مرکز يزد، مديران و همکاران راديو که دلسوزانه ما را همراهي کردند، تشکر نمود وگفت: در اینجا از همکاران خوبم در رسانه های مجازی (وب سایت ها) و نوشتاری که سهم ویژه ای در انعکاس این رویداد داشتند، سپاسگزارم. امید که همه به یاری خدا در راستای تعالی ورزش استان موفق باشیم.
وی در مورد ساعت پخش برنامه در سال 93 نیز گفت: در سال جديد، اين برنامه همانند سال 92 در روزهاي يکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8:50 الي 9:15 صبح به صورت زنده پخش خواهد شد.
براساس گزارش خبرنگاریزدفردا " اين نظر سنجي که به ابتکار برنامه راديويي ورزش در يزد و براي سومين سال متوالي برگزار شده است ، با توجه به اطلاع رساني مناسب، برنامه ريزي دقيق دو ماهه و رفع کاستي هاي دوره گذشته،  استقبال فوق العاده يا حتي مي توان گفت بي نظير مردم همراه بود.

 

 

جدول درصد آرای مخاطبان یزدی

رتبه

مربی برتر ورزشي

رشته ورزشي

آراي مخاطبان (درصد)

1

عباسعلی میرحسینی

والیبال

41.69

2

سیدمصطفی سید رضایی

دوچرخه سواري

22.56

3

محمد حسین میرشمسی

فوتبال ساحلی

17.77

4

محمود امیری

فوتبال

9.25

5

مجید روحانی

اسكواش

4.51

6

حمید رضا شیر

شمشيربازي

4.22

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا