دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه معاونین خود میهمان هفته نامه یزد آوا بود .

به گزارش یزدفردا :با توجه به انتشار ویژه نامه میهمانان نوروزی توسط هفته نامه یزد آوا شهرداری یزدمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از روند انتشار این ویژه نامه بازدید کرد .

در این بازدید مسئول هماهنگی هفته نامه یزد آوا شهرداری یزد با توضیح نحوه تولید مطالب و همچنین جامعیت این ویژه نامه که حاوی نقشه شهر یزد نکات هشدار دهنده امنیتی و انتظامی به مسافرین،معرفی اماکن دیدنی شهر یزد و اقدامات دستگاههای مختلف جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی شهر یزد، اظهار داشت :این ویژه نامه دومین سال است که توسط شهرداری یزد با حمایت شهردار یزد و شورای اسلامی شهر تدوین می شود و در تیراژ بیش از سی هزار نسخه در اختیار میهمانان نوروزی قرار می گیرد

وی افزو :سعی شده است تا مسافران   ضمن دسترسی به نقشه شهر یزد  با موارد مورد  نیاز خود در مورد پیشینه شهر و همچنین خدماتی که دستگاههای دولتی در این ایام به صورت رایگان در اختیار مسافرین و میهمانان شهر یزد قرار می دهند آشنا شوند .

وی در ادامه تاکید کرد :نگاه شهرداری یزد در این ویزه نامه فرابخشی بوه و اقدامات جمعیت هلال احمر استان یزد که در ایام نوروز که  از اهمیت ویژه ای برخورداربوده وبه همراه  معرفی  خدمات  شهرداری وآموزش و پررش و سایر دستگاهها در این ویژه نامه اطلاع رسانی می شود .

دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با مفید خواندن این ویژه نامه از زحمات همکاران نشریه یزد آوا تقدیر نموده و افزود :هلال احمرستان باتمام امکانات خود آماده انجام وظیفه و خدمات رسانی در ایام نوروز است و همانند سالهای گذشته تدابیر لازم جهت  هرچه بهتر ارائه نمودن این خدمات دیده شده است .

دکتر پارساییان در ادامه   افزود:همکاری تمام دستگاههای خدمات رسان در این ایام از ضروریات است وهلال احمر استان یزد یزد نیز در تعامل مثبت و سازنده با سایر دستگاهها پیش قدم بوده و هرگونه همکاری در این زمینه را وظیفه خود و پرسنل هلال احمر می دانیم .

وی در پایان اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی شده جهت ایام نوروز توسط هلال احمر را جهت انتشار در ویژه نامه نوروزی یزد آوا تشریح نمود .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا