معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد بر توجه ويژه به ورزش در مناطق محروم تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"عباسعلي رضايي" عصر روز دوشنبه در گردهمايي مسئولين هيأتهاي واليبال شهرستانها و اعضاي هيأت واليبال استان يزد، ضمن تسليت ايام فاطميه، اقدامات صورت گرفته در واليبال استان يزد را به فال نيك گرفت و گفت: با وجود اتفاقات خوبي كه تاكنون افتاده است، همچنان جاي كار بسيار زيادي وجود دارد.
وي به اثرات سازنده مشاركت بخش خصوصي در امر ورزش اشاره كرد و افزود: در اين چند سال، به يُمن حضور بخش خصوصي اتفاقات خوبي در واليبال يزد رقم خورده است.
رئيس هيأت واليبال استان يزد، اقدامات ورزشي صورت گرفته در سال 1392 را ستود و موفقيتهاي كسب شده در اين سال را به جامعه ورزشي استان به ويژه علاقمندان واليبال تبريك گفت.
رضايي در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار تشويق جوانان براي ورود به عرصه واليبال شد.
وي همچنين انتخاب "عباسعلي ميرحسيني" به عنوان مربي برتر استان يزد در سال 92 را تبريك گفت.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد ، اظهار داشت: در حال رايزني هستيم تا علاوه بر تيم واليبال پيشگامان شفق اردكان، تيم ديگري در ليگ برتر داشته باشيم.
رضايي با قدرداني از فعاليت اعضاي هيأت واليبال استان و مسئولان هيأتهاي واليبال شهرستانها، لوح تقدير استاندار را به مديرعامل شركت تعاوني پيشگامان و  مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پيشگامان اعطا كرد.
در ابتداي اين مراسم، اعضاي هيأت واليبال استان و مسئولين هيأتهاي واليبال شهرستانها  نيز در اين گردهمايي به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا