معاون برنامه ريزي استاندار يزد گفت: كاهش نرخ سود سپرده هاي بانكي در جلسه مشترك بانك هاي دولتي و خصوصي مطرح شد و قرار است پس از ارائه در شوراي پول و اعتبار دولت، تصميم نهايي در اين زمينه اخذ گردد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا بابايي" روز يكشنبه در سومين جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان كه در محل خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: جلسات كارگروه هاي شوراي گفتگو با حضور دستگاه هاي دولتي مرتبط برگزار مي شود.
وي خواستار بررسي راهكارهاي افزايش صادرات گلخانه اي و تسهيلات بانكي در كارگروه كشاورزي شوراي گفتگو شد و افزود: پيشنهادات صاحب نظران در زمينه صنعت به عنوان محور توسعه استان در كارگروه زير ساخت جمع بندي و آماده ارائه به مقامات كشوري مرتبط گردد.
وي درادامه استان يزد را جزو استان هاي داراي پايين ترين نرخ بيكاري در سطح كشور دانست.
در اين جلسه كه روز يكشنبه اول هر ماه برگزار مي گردد اعضا به بيان نقطه نظرات خود از جمله اعطاي سرمايه در گردش به صاحبان گلخانه خيارسبز و توجه ويژه به صادرات اين محصول، كاشت محصولات كم آبخواه در استان، تسهيل ساز و كارهاي بانكي در امور مختلف، شناسنامه دار كردن صنتعگران و انتقال تجهيزات آزمايشگاهي معادن بزرگ به مركز استان در راستاي استفاده تمامي معادن استان از آن، پرداختند و بحث و تبادل نظر پيرامون آن صورت گرفت.

 



 











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا