صبح امروز اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی با سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز دیدار و گفت و گو کردند.

 محمود عظیمی نیا سرپرست منطقه مرکز صبح امروز در ساختمان سرپرستی یزد میزبان اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی یزد بود.

در این نشست که 2 ساعت به طول انجامید اعضای هیئت مدیره توضیحات کاملی در خصوص فعالیت های قرآنی در استان یزد ارائه نمودند.

محمود عظیمی نیا ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز حضرت زینب(س) گفت: در سالیان پیش متاسفانه در کشور و حتی در یزد قاری و حافظ قرآن خیلی کم بود ولی الحمد الله امروز با همت موسسات قرآنی تعداد حافظین و قاریان قرآن در کشور بسیار زیاد شده است و این جای شکر گزاری دارد.

سرپرست منطقه مرکز بیان کرد: اگر در کشور نوای قرآن طنین انداز شود و مردم خوب کشورمان بیش از پیش به قرآن انس پیدا کنند به برکت قرآن هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت .

عظیمی نیا در ادامه گفت: ما سربازان ولایت نباید بگذاریم سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر روی زمین بماند زیرا ایشان تاکید فراوان بر گسترش فعالیت های قرآنی دارند و توجه ویژه ای به محافل قرآنی دارند.

سرپرست منطقه مرکز کشور در پایان آمادگی خود را برای کمک به موسسات قرآنی یزد اعلام داشت و گفت: با توجه به نام گزاری سال توسط حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با توجه به شعار موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) که اقتصاد و معنویت می باشد ، بر خود وظیفه می دانیم که در مسائل قرآنی ورود پیدا کرده و حمایت کنیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا