مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: خوشبختانه تمامی هیئت های ورزشی روابط عمومی دارند و در جهت انعکاس اخبار و عملکرد هیئت مربوطه پر تلاشند.

عباس دهقان" مدير كل ورزش و جوانان استان در اين نشست كه به همت روابط عمومي اين اداره كل و به ميزباني هيات شمشيربازي استان در باغ دولت آباد يزد برگزار شد، مسئوليت اجتماعي فعالان روابط عمومي را موثر و مهم خواند و از روابط‌عمومي‌ها به عنوان پلي بين مردم و نهادها ياد كرد كه مي‌توانند منشا خدمات بسيار خوبي باشند.

وي به برنامه‌هاي گذشته روابط‌عمومي‌هاي ورزشي از جمله برگزاري دوره‌هاي اموزش خبرنويسي اشاره كرد و گفت: البته به آموزش‌هاي بيشتري نياز است تا به نحو احسن و به صوراتي چشمگير فعاليت‌هاي ورزشي انعكاس داده شود.

وي با اشاره به جذب مخاطبين بالا در ورزش، حساسيت كار روابط عمومي‌هاي ورزشي را بسيار زياد خواند و اعلام كرد: خوشبختانه تمامي هيات‌هاي ورزشي استان داراي روابط عمومي هستند و اداره كل ورزش و جوانان سعي دارد تا در حد توان امانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مورد نياز روابط‌عمومي‌ها تامين كند.

دهقان ابراز اميدواري كرد: در حوزه جوانان اداره كل ورزش و جوانان نيز با تعامل سمن‌ها و افزودن به نيروي انساني، در بخش روابط عمومي قوي‌تر از گذشته عمل شود.

"داود پاک‌طینت" مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نيز در اين نشست با اشاره به مناسبت‌هاي پيش‌رو، از برگزاري گردهمايي آموزشي روابط عمومي‌هاي استان با حضور دو تن از اساتيد كشوري به همراه مراسم تجليل از پدر علم ارتباطات مرحوم معتمد‌زاده و گراميداشت 18 شهيد يزدي تبليغات جنگ در روز اول خردادماه خبر داد.

وي با اشاره به توصيه بزرگان در مورد ورزش، گفت: بايد توجه شود تصويري كه از ورزش استان يزد مي‌تواند در سطح كشور و جهان ارائه ‌شود، از نوك قلم روابط عمومي‌هاي ورزشي شكل مي‌گيرد.

اين مسئول، سلامت و حتي امنيت را دو نعمت مرتبط با ورزش خواند و از روابط‌عمومي‌‌ها خواست تا در اخبارشان در كنار ورزش به مقوله سلامت نيز توجه كنند.

وي همچنين در بخشي از سخنانش نيز تاكيد كرد: وظيفه روابط عمومي‌ها تنها اطلاع رساني نيست بلكه وظيفه آنها فراتر از اين حوزه است.

"محمدرضا علمدار" مشاور ورزشي استاندار نيز در اهميت ورزش طي سخناني كوتاه بيان كرد: كمترين درآمدها در دنيا به كار ورزش اختصاص دارد و پردرآمدترين شغل نيز به كار رستوران‌داري مربوط مي‌شود ولي اگر جاي باشگاه‌هاي ورزشي در شهر را رستوران‌ها بگيرند، ديابت در شهري مانند يزد افزايش مي‌يابد.

وي افزود: 90 درصد مراجعات ورزشي در رابطه با مشكلات مالي است، که امیدواریم با رفع مشکلات مالی ورزش رونقی دو چندان داشته باشد.

در اين مراسم كه سرهنگ "علی‌محمد عطاری" ريیس سازمان بسیج ورزشکاران و محدعلی شریفی رئیس حراست اداره كل ورزش و جوانان استان نيز حضور داشتند، از "سيد عبدالمجيد قائم‌محمدی" مدیر کل سابق روابط عمومی استانداری یزد، "ناصر آبياري"، "حميدرضا شير" و "محمود حاجي حسيني"  مدیران سابق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تقدير شد.

همچنین در این نشست یاد و خاطره شادروان "جمال مسعودی" یکی از کارکنان تربیت بدنی سابق که چند سالی به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت داشت، با تقدير از خانواده وی گرامي داشه شد.مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: خوشبختانه تمامی هیئت های ورزشی روابط عمومی دارند و در جهت انعکاس اخبار و عملکرد هیئت مربوطه پر تلاشند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا