چاپ عکس منظومه های شمسی روی شکلات

شرکت وینتیج کانفکشنز با استفاده از مواد و گرافیک با وضوح بالا توانسته جزئیات ظریف سیارات منظومه شمسی را روی آب نباتها نشان دهد تا بخشهای پیچیده هر سیاره بیشتر به چشم برسد. شرکت وینتیج کانفکشنز تولید آب نباتهای تصویری خوردنی را در بهار سال ۲۰۱۲ آغاز کرد، پس از آن درخواستها برای تولید آب نباتهایی با موضوعات و محورهای مختلف افزایش یافت.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_54379.jpeg

چاپ عکس منظومه های شمسی روی شکلات



بنیانگذار این شرکت گفت: ما با استفاده از جزئیات ظریف تصاویری با شفافیت مناسب ارائه کردیم. اکنون می توانیم موضوعات مختلف را روی آب نباتها چاپ کنیم. از این رو فکر کردیم که شاید ارائه یک مجموعه منظومه شمسی کاری خلاقانه است و می تواند برای کودکان آموزشی هم باشد.

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_54380.jpeg



چاپ عکس منظومه های شمسی روی شکلات

منظومه شمسی دربرگیرنده خورشید و هشت سیاره دیگر است و پلوتون تا سال ۲۰۰۶ به عنوان نهمین سیاره در نظر گرفته می شد؛ اما پلوتون از آن سال به بعد به عنوان یک سیاره کوتوله در نظر گرفته می شود.
شریل کار اظهار داشت: هم بزرگسالان و هم کودکان آب نبات چوبی دوست دارند اما همه به مشاهده جزئیات زمین و زحل از نزدیک علاقمند هستند، این جزئیات حتی موجب می شود که نخواهید این آب نباتها را بخورید.

منظومه‌های شمسی روی ساعت جواهرنشان
یک ساعت مچی که علاوه بر زمان چرخش 6سیاره در منظومه شمسی را نیز نشان می‌دهد در سالن بین‌المللی «اوت اورلوژری» توسط «ون کلیف» و «آرپل» معرفی شد.

، یک ساعت مچی که علاوه بر زمان چرخش 6سیاره در منظومه شمسی را نیز نشان می‌دهد در سالن بین‌المللی «اوت اورلوژری» توسط «ون کلیف» و «آرپل» معرفی شد.

عطارد، زهره، زمین، مریخ، مشتری و زحل 6سیاره‌ در یک ساعت مچی با سنگ‌های قیمتی مانند یشمی، قرمز و عقیق آبی مشخص شده‌اند.

دوره چرخش به دور خورشید در این ساعت مشابه واقعیت است.

برای دیدن عطارد 88روز باید بگذرد، یک دور کامل یا 229 روز برای زهره و زحل به علت دورتر بودنش بیش از 29 سال زمان لازم دارد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_54377.jpeg



طراحان می‌گویند این ساعت علاوه بر چرخش منظومه‌های شمسی دارای یک «روز بخت و اقبال» است که با یک لمس کوچک می‌توان به آن دست یافت. صاحب ساعت می‌تواند یک روز را انتخاب کند و آن را روز شانس بنامد.

 سیاره زمین به آن زمان که برسد زمان برآوردن آرزوست و در آن زمان یک ستاره کوچک روشن می‌شود.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_54378.jpeg



این ساعت به دلیل الماس‌های گران قیمت، طرح نوین، استاندارد بودن و لوکس بودن به قیمت 180هزار یورو فروخته می‌شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا