مسوول روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان طبس گفت: با برگزاری هفته پایانی دور اول مسابقات فوتسال جام اعجاز طبس تکلیف تیمهای صعودکننده به دور بعد مسابقات مشخص شد.

مهدی اکری در توضیح نتایج این مسابقات تصریح کرد: در اولین دیدار روز جمعه تیم سوپرگوشت منتظریه با نتیجه نزدیک 4 به 3 پس از شکست گلریز توانست بعنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کند.

تیم شهرداری طبس به سرپرستی "علی مروتی" که بهرام ابراهیمی را بهمراه نداشت در دیداری با گلزنی علیزاده، ابراهیمی، میثم مرادی، فکری و توفیقی توانست در مقابل تنها گل جواد نورالهی، تیم مهاجر فهالنج  را شکست دهد و با نتیجه6 بر 1 پیروز میدان باشد.

شاگردان ابراهیمی که تصور دیدار آسانی را داشتند در نیمه اول با ذخیره های خود بانتیجه 2 بر 0 با شکست به رختکن آمدند اما با آغاز نیمه دوم بازی و حضور بازیکنان کلیدی سوپرگوشت منتظریه توانست با گلهای سیدعلی حسینی، بخشی و غلامی (2) پیروز این بازی باشد تا دیگر حریفی را دست کم نگیرند.

گلهای گلریز اصفهک را مهدی محمدی ثانی، محمدرضا سالاری و حمید فضلی به ثمر رساندند.

خانه کارگر در دیدار ی حساس به نتیجه تساوی مقابل شاهین رضایت داد.

سید محمود طالبی (2) و هادی نورالهی برای خانه کارگر طبس و شبانی(2) و مرتضی جمشیدی برای شاهین گلزنی کردند.

پاسارگاد که خطر حذف را نزدیک به خود احساس میکرد با نتیجه 4به 1 دهیاری محمدآباد را شکست داد.

برای پاسارگاد مهرآور، شیعه زاده و سالاری و برای دهیاری محمدآباد سقازاده گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیمهای سوپرگوشت منتظریه، شهرداری طبس و مهاجر فهالنج از گروه یک و تیمهای خانه کارگر، شاهین و پاسارگاد از گروه دو به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

دور بعدی این مسابقات با حضور شش تیم صعود کننده به صورت دوره ای از روز سه شنبه 93/3/6 ساعت 15/30 همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در محل سالن شهید الهی پیگیری خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا