معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد از ايجاد شهرك الكترونيك در استان با محدوده 50 هكتار در كنار شهرك صنعتي يزد در آينده خبر داد و اظهار داشت: مطالعه فاز 1 اين شهرك به اتمام رسيده است و فاز دوم اين پروژه در حال پيگيري است كه محل استقرار صنايع پاك در استان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" روز شنبه 10 خرداد ماه در جلسه كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان ضمن گراميداشت اعياد شعبانيه با اشاره به ابلاغ برنامه عملياتي دولت به استان ها، اظهار داشت: تمامي وازرتخانه ها بايد وارد عرصه شوند تا بتوان در 50 دستگاه مورد نظر دولت 30 برنامه اعلام شده را پياده كرد.
وي در ادامه توسعه حوزه دولت الكترونيك و ساماندهي نيروي انساني را از اركان مهم مطرح در دستگاه هاي اجرايي دانست و افزود: مديريت ارشد استان نيز با توجه به اهميت مقوله توسعه پايدار، نسبت به استقرار صنايع پاك و داراي ظرفيت در استان نظر مساعد دارند.
اين مقام مسئول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و رياست جمهوري و تاكيد هر يك بر شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، خاطر نشان كرد: بنياد نخبگان، پارك علم و فن آوري و دانشگاه يزد بايد تلاش همه جانبه اي را در زمينه ايجاد اشتغال در استان بر عهده داشته باشند.
وي همچنين اهميت آموزش و پرورش استان در زمينه جذب نخبگان استان را يادآور شد و افزود: خوشبختانه ظرفيت بسيار مطلوبي در استان يزد بوجود آمده است كه نخبگان مورد توجه ويژه بنياد نخبگان و پارك علم و فن آوري قرار دارند.
رضايي افزود: يكي از اهداف اصلي دولت تدبير و اميد توسعه شركت هاي دانش بنيان است.
در اين جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر پيرامون مسائلي همچون توانمندي و خود باوري داخلي در سطح كشور، اهميت جايگاه دستگاه هاي نظارتي، توجه ويژه به اقتصاد دانش بنيان، ايجاد مركز رشد و دانش بنيان در دانشگاه يزد و جلوگيري از خروج نيروي انساني مستعد از استان پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
گفتني است برنامه هاي عملياتي سال 93 ابلاغي به دستگاه هاي اجرايي دولت تدبير و اميد در محورهاي مهندسي نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي، مديريت سرمايه انساني، فناوريهاي مديريت، توسعه فرهنگ سازماني، خدمات عمومي در فضاي رقابتي، صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري و نظارت ارزيابي تعريف شده است.

 

اشتراک و ارسال مطلب به:
 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا