نهایتا حمید رسایی از سفر به برزیل انصراف داد!

عضو فراکسیون ورزش مجلس در نشست علنی امروز با اعتراض به اعزام یکی از نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ به برزیل، گفت: ما نماینده شده‌ایم تا از هدر رفت بیت المال جلوگیری کنیم، بنابراین نباید بیت المال را مفت خرج کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه  18خرداد) در اخطاری با استناد به اصل 3 قانون اساسی، گفت: وزارت ورزش هر سال در ده‌ها مسابقه جهانی شرکت می‌کند، اگر قرار باشد هر بار یک نفر از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس به این مسابقات بروند هزاران میلیارد صرف هزینه این افراد در مسافرت‌ها می‌شود.

وی افزود: فراکسیون ورزش به خاطر صرفه جویی با سفر دو نماینده به برزیل به همراه تیم ملی مخالفت کرد.

قاضی‌پور خطاب به رئیس مجلس، اظهار کرد: آقای لاریجانی، حضرتعالی باید بگویید رفتن این افراد به مسابقات به چه دلیل است؟ آیا هیئت‌رئیسه آن‌ها را انتخاب کرده است؟ نباید بدعت‌گذاری شود، ما آمده‌ایم از بیت‌المال دفاع کنیم.

نماینده ارومیه ادامه داد: حضرتعالی که به عنوان رئیس مجلس قسم خورده‌اید از بیت‌المال دفاع کنید، بفرمایید چرا این اتفاق می‌افتد.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: این موضوع را بررسی می‌کنیم.

به گزارش آنا؛  همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال، قرار است حمید رسایی نمانیده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس به برزیل سفر کند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا