وحید ذوالفقاریˈ به مدال طلای مسابقات اوپن قزاقستان دست یافت.+ گزارش تصویری

ˈاین ورزشکار شایسته یزدی به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات شرکت کرده بود.

در این پیکارها، تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه فلوره با ترکیب علیرضا ادهمی، وحید ذوالفقاری، علیرضا سلیمانی و محمد ادهمی در مسابقات اوپن قزاقزستان حضور یافتند که تیم ایران موفق شد مدال طلای تیمی این رقابت ها را از آن خود کند.

ملی پوشان کشورمان در این بخش از مسابقات ابتدا تیم ˈبˈ قزاقستان را شکست داد، سپس موفق شد با نتیجه 45 بر 26 مقابل تیم ملی ازبکستان صاحب برتری شود.

شمشیربازان اسلحه فلوره با کسب این دو پیروزی به فینال مسابقات اوپن قزاقستان راه یافتند. 

با کسب این پیروزی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات اوپن قزاقستان را بدست آورد. 

 

فلوره یزد هم در مسابقات اپن قزاقستان صاحب مدال شد

مسابقات شمشیربازی اوپن قزاقستان در بخش مردان پنجشنبه بیست و دوم خرداد برگزار شد که ملی پوش استان توانست با بازیهای چشم گیر و درخشان خود به مدال برنز دست یابد.

مسابقات اپن قزاقستان با 47 ورزشکار در شهر الماتی برگزار شد که  وحید ذوالفقاری فلوریست ملی پوش یزدی در این مسابقه توانست در جدول مقدماتی با 3 برد و دو باخت به دور حذفی راه یابد و در بازی اول خود 15 بر 13 محمد ادهمی از ایران را برد و در مرحله یک هشتم نماینده میزبان را 15 بر 9 شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی هم با یک حریف سرسخت قزاق برخورد کرد و توانست با یک بازی درخشان 15 بر 13 او را از پیش رو بردارد و پس از باخت در مرحله نیمه نهایی مدال برنز را از آن خود کند.

پیش از این نجمه سازنجیان توانست بود دو مدال برنز تیمی و انفرادی این مسابقات را از آن خود کند.

 

یک مدال دیگر برای ملی پوش یزدی در قزاقستان

در بخش تیمی مسابقات شمشیربازی اوپن بانوان قزاقستان تیم ملی ایران با ورزشکار یزدی به مدال برنز رسید

مسابقات شمشیربازی اوپن قزاقستان در بخش بانوان دیروز بیست و یکم خرداد در بخش تیمی پیگیری شد. این بخش از مسابقات  با حضور 9 تیم از کشورهای میزبان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان برگزار شد که طی آن تیم ایران موفق به کسب عنوان سوم شد

ترکیب تیم ایران را در این بخش از مسابقات نجمه سازنجیان از یزد، فائزه رفیعی از گیلان و کیانا باقرزاده از تهران تشکیل می دادند. این ترکیب بعد از پیروزی در نخستین دیدار خود، مقابل تیم ملی قزاقستان که در نهایت قهرمان شد 45 بر 43 شکست خورد و با کسب عنوان سوم به کار خود پایان داد

دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی اوپن بانوان قزاقستان روز بیستم خرداد برگزار شده بود که نجمه سازنجیان توانست مدال برنز این مسابقات را ازآن خود کند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا