حسین ناطقی از تیم پیشگامان پیراهن امتیازی تور دوچرخه سواری آذربایجان را تصاحب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،در مرحله اول تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان که به مسافت 144 کیلومتر از تبریز تا ارومیه برگزار شد حسین ناطقی از تیم پیشگامان موفق شد پیراهن امتیازی را از آن خود کند و در جایگاه دوم آسیا قرار گیرد.

در این مرحله "فابیان اشنایدت" از تیم "اورال برگ" اتریش با زمان دو ساعت و 52 دقیقه و 92 ثانیه (2:52:92) زودتر از سایر رکابزنان از خط پایان گذشت و مقام نخست این مرحله را از آن خود کرد.
"لیلیام کلارک" از تیم "دراپاک" استرالیا و "کازاگوشی کو بو چی" از تیم "یوکو" ژاپن با مدت زمان های مشابه پس از رکابزن اتریشی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم مرحله نخست تور ایران (آذربایجان) قرار گرفتند.

تیمهای دراپاک استرالیا، آیسان و اوکیو ژاپن، آلفا بالتیک لیتوانی، اسلوواکی، دوکلاپراها و اکسپریمنت جمهوری چک، کلس اوکراین، ، وورال برگ اتریش، تیم های ملی سوریه، ازبکستان، گرجستان و آذربایجان به همراه پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده ، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و پیشگامان کویر یزد در این رقابتها حضور دارند و مسیر 990 کیلومتری تبریز - ارومیه ، ارومیه- جلفا ، جلفا - تبریز ، تبریز - مشکین شهر ، سرعین به پیست اسکی سهند تبریز را رکاب خواهند زد.

مرحله دوم این رقابتها امروز برگزار می گردد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا