ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه گفت : اولویت چهارم طرح فاضلاب شهر ابرکوه از خیابان شهید صدوقی تا بلوار امام علی (ع) به طول 2هزارو 500متر آغاز شد .
مهندس سید محسن پورسید در گفت وگو باخبرنگار مااظهار داشت : دراین پروِه لوله هائی به اقطار 400و500میلمتر از جنس پلی اتلین کاروگیت استفاده می شود.
وی افزود: اعتبار اولیه این طرح که از محل اعتبارات استانی تامین شده است بالغ بر 8میلیاردو 500میلیون ریال می باشد.
پورسید ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آمادگی خود را جهت همکاری با هر متقاضی که می تواند از پساب های طرح فاضلاب شهری در زمینه صنعت، معدن ... و دیگر صنایع استفاده کند، و از تولید کنندگان مختلف جهت سرمایه گذاری در طرح احداث تصفیه خانه دعوت به همکاری می کند.
وی بابیان اینکه مشکلات اجرای طرح فاضلاب ابرکوه به علت سنگی بودن قابل مقایسه با شهرستان‌های دیگر استان نیست و علت آن نیز سنگی بودن ابرکوه است که هزینه اجرای طرح را به سه برابر افزایش داده است.
این مسئول اضافه کرد:‌ تاکنون طرح فاضلاب ابرکوه حدود 18 کیلومتر لوله‌گذاری شده است  و دراجرای این طرح مسکن مهر به صورت کامل لوله‌گذاری شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه تصریح کرد: برای اتمام پروژه شبکه لوله گذاری فاضلاب ابرکوه بیش از 800 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا