مراسم تجلیل از برگزیدگان و پیشکسوتان هندبال استان یزد در فضای گرم و صمیمی و به همراه ضیافت افطار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در این مراسم که با حضور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، هیئت رئیسه هندبال استان یزد، اعضای هیئت هندبال استان، روسای هیئت های شهرستانها و نخبگان و پیشکسوتان هندبال برگزار گردید،

ابوالفضل خوشنویس رئیس هیئت هندبال استان یزد ضمن خوش آمد گویی به حاضران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گزارشی از فعالیتهای هیئت هندبال یزد در سال 92 ارائه نمود و کسب عنوان پنجمی هیئت هندبال استان یزد در سال 92 از میان هیئت های کلیه استانها را حاصل تلاش و همدلی جامعه هندبال یزد دانست و افزود: به لطف خداوند متعال و حمایتهای همیشگی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان وشخص آقای مهندس رضایی نژاد، هندبال یزد سالهای خوبی را سپری می کند.

خوشنویس همچنین به برگزاری دومین دوره لیگ هندبال نوجوانان استان جام پیشگامان اشاره نمود و ادامه داد برگزاری لیگ هندبال در کنار مسابقات و دوره های مربیگری و داوری کمک بزرگی به پرورش استعداد های پنهان هندبال یزد نموده است.

در پایان این مراسم به تیم های سنگ آهن بافق، هیئت هندبال شهرستان یزد و فولاد آلیاژی رضوانشهر که در لیگ هندبال سال 92  جام پیشگامان موفق به کسب مقام های اول تا سومی شده بودند کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.

همچنین با تقدیم هدایایی از روسای هیئت های هندبال شهرستانها که در امر برگزاری لیگ هندبال جام پیشگامان در سال 92 دخیل بوده اند تقدیر گردید. لازم به ذکر است از آقایان مجنون و غلامی دو تن از پیشکسوتان هندبال یزد نیز با اهدای هدایایی تجلیل گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا