(انتخابات مجلس هشتم 152)

تابش نماينده مردم اردكان طي نامه اي خطاب به استاندار يزد:

خواستار پيگيري جدي موضوع رد صلاحيتها از سوي استاندار و اعلام نتيجه آن شد

 

يزدفردا :در پي واكنشهاي مختلف به رد صلاحيتهاي صورت گرفته در استان يزد محمد رضا تابش نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي چهار شنبه  مورخ ۱۵/۱۱/۱۳۸۶ طي نامه اي خطاب به استاندار يزد ضمن اعلام آمادگي جهت پيگيري مسئله در راستاي جلوگيري از تضييع حقوق شهروندي نامزدها خواستار پيگيري جدي موضوع رد صلاحيتها از سوي استاندار و اعلام نتيجه آن شد .

به گزارش خبر نگار يزدفردا  متن نامه تابش نماينده اردكان خطاب به استاندار يزد كه رونوشت نامه فوق به حجت الاسلام والمسلمين صدوقي نماينده  ولي فقيه و امام جمعه يزد جهت استحضار و دستور پيگيري موضوع وفرماندار  اردكان جهت اطلاع و پيگيري خاص در مورد كانديداهاي انتخابات مجلس در حوزه انتخابيه اردكان داده شده است به شرح زير است :


جناب آقاي فلاح زاده

استاندار محترم استان يزد
با سلام و احترام 

در پي اعلام نتايج بررسي صلاحيت نامزدهاي محترم در حوزه هاي انتخابيه استان و شهرستان اردكان از سوي هيتهاي محترم اجرايي و نظارت ، شاهد رد و عدم احراز صلاحيت بسياري از كانديداها كه دلبستگي و تعهد آنها نسبت به نظام و انقلاب اسلامي به اثبات رسيده است بوديم كه جاي شگفتي و تعجب داشت .

اينجانب در مذاكره با جنابعالي ، نماينده محترم ولي فقيه در استان ، رييس و نواب رييس مجلس و بعضي از اعضاء محترم حقوقدان شوراي نگهبان ، نگراني خويش را از اين مسئله كه در كل كشور و استان يزد مي تواند انتخابات را از حالت رقابتي خارج سازد و روحيه ياس و دلسردي را بر مردم و فعالين سياسي مستولي سازد و كاهش مشاركت در مقطع حساس فعلي را در بر داشته باشد ، ابراز نموده ام ، ليكن متاسفانه نتايج چنداني عائد نگرديده است .
وظيفه خويش مي دانم بنا به رسالت خطير نمايندگي و در جهت دفاع از حقوق شهروندي به هر طريق ممكن مسئله را در سطح ملي تعقيب نمايم .

انتظار دارم در استان نيز ، جنابعالي مسئله را به جد پيگيري فرمائيد تا حقي از كانديدايي تضييع نگردد و بررسي صلاحيتها به دور از اعمال سليقه و پرهيز از تنگ نظري ، تنها بر مدار قانون انجام پذيرد . اعلام نتيجه مزيد امتنان است . توفيق شما را از درگاه حضرت احديت مسئلت دارم .
با تشكر و احترام -محمد رضا تابش -نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي

يزدفردا













خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا