به نام خدا

صدور اطلا عیه ستاد مردمي دكتر احمدي نژاد در يزد .

 در اين اطلاعيه آمده است « همانگونه كه استحضار داريد ستاد مردمي حمايت از دكتر احمدي‌نژاد در استان يزد در زمان انتخابات وظيفه هماهنگي امورمربوط به انتخابات و تبليغات آقاي دكتر احمدي‌نژاد در استان و ارتباط با ستاد مركزي حمايت از ايشان را به عهده داشته است.

پس ازاعلام اين نتايج انتخابات و برگزيده شدن جناي آقاي دكتر احمدي‌نژاد از طرف مردم به عنوان رياست جمهوري اسلامي ايران كار اين ستاد در استان به صورت رسمي پايان يافته است.

لذا هر گونه اظهار نظر و موضع گيري در ارتباط با مسائل مختلف سياسي و مديريتي استان خارج از اطلاعيه‌هاي رسمي اين ستاد اظهار نظر شخصي بوده كه نسبت دادن آن به ستاد استان يزد غيرواقعي و موضع اين ستاد نمي‌باشد.

همچنين كليه فعاليت‌هاي مجموعه‌ها و افراد مختلف كه بنام ستاد استان يا نمايندگان دكتر احمدي نژاد به صورت آشكار يا غيرآشكار انجام مي‌پذيرد مانند موضع گيري‌هاي سياسي يا فرهنگي و يا رايزني و اعلام خبر در ارتباط با ارزيابي يا تعيين مسئولين و مديران استان يا شهرستان‌ها به دور از واقعيت و مورد تاييد اين ستاد نمي‌باشد.

بديهي است در صورتي كه افرادي از طرف رياست محترم جمهوري به عنوان مسئول جمع آوري نقطه نظرات و پيشنهادات مردم شريف استان تعيين گردند طي اطلاعيه‌اي رسمي به اطلاع عموم خواهد رسيد.

در حال حاضر مردم متدين استان مي‌توانند نقطه نظرات و پيشنهادات خود را با دفتر رياست جمهوري اسلامي با شماره تلفن 64451 - 021 مطرح و يا به شماره نمابر 66409509 - 021 ارسال نمايند

خبر مرتبط: انتشارليست قطعي بركناري برخي از مديران استان يزد در دولت احمدي نژاد یک ترفند نا کار آمد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا