ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " با تأکید امام جمعه شهرستان ابرکوه – برنامه ریزی دیدار فرماندار خاتم و هیئت همراه و فرماندار ابرکوه و هیئت همراه در محل احداث پروژه راه مواصلاتی شهرستان خاتم به ابرکوه ودر جنب کوه پنج انگشت توسط فرمانداری ابرکوه صورت گرفت.
در این دیدار که از ابرکوه امامان جمعه شهرستان و بخش بهمن و فرماندار شهرستان و بخشدار بهمن و سرپرست راه و شهرسازی و همراهان و مسئولین نیروی انتظامی از بخش بهمن بودند و از خاتم نیز – فرماندار شهرستان و بخشدار مروست و رئیس شورای شهر مروست فرماندهی نیروی انتظامی و همراهان حضور داشتند – امام جمعه شهرستان ابرکوه ضمن ابراز خرسندی از دیدار دو هیئت و تبریک ایام عیدین و هفته ولایت گفت – بیش از سه سال است که بنده به نماینده مجلس و مسئولین گذشته بر اجرائی شدن پروژه راه مروست به بخش بهمن توصیه میکردم ولی اکنون به این نتیجه رسیده ام که باید خودمان راه بیفتیم ودیدار نمایندگان عالی دولت تدبیر و امید از شهرستان های ابرکوه و خاتم در این مکان که نقطه مرزی دو شهرستان است قطعا برای مردم ابرکوه و خاتم موجب نوید و امید است زیرا با فعال شدن این مسیر بخش21  های بهمن و مروست رونق و اعتلای مضاعف پیدا می کند و مسیر اصفهان و کرمان و خاتم به نواحی جنوبی افزایش محسوس می یابد و آینده نوید بخشی را برای هر دو شهرستان که نقطه مشترکشان دایره محرومیت است مژده می دهد.
فرماندار ابرکوه هم در این نشست گفت: با تکمیل و آسفالت مسیر جاده ابرکوه خاتم بیش از 130 کیلومتر مسیر این دو شهرستان نزدیکتر می شود. آقای سید 'نبی رسولی 'ضمن تشکر از پیگیریهای فرماندار خاتم تصریح کرد: برغم اینکه این دو شهرستان مناطق عمده کشاورزی استان یزد هستند اما جزو شهرهای محروم استان محسوب می شوند.
وی افزود: با تکمیل و آسفالت این پروژه ملی، استانی رونق خاصی به منطقه خواهد داد و درحالی که راههای مواصلاتی ابرکوه خاتم 130کیلومتر نزدیکتر می شود.
 در ادامه آقای مهندس محمد زاده رحمانی فرماندار خاتم از تلاش مسئولین ابرکوه خصوصاً نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ابراز امتنان کرد و گفت: امام جمعه محترم ابرکوه فقط امام جمعه ابرکوه نیستند بلکه شخصیت بارز استانی هستند .
وی نیز در خصوص پروژه گفت: پیمانکار در حوزه خاتم در طول این مسیر از سمت مروست مشغول به کار است.
نماینده عالی دولت درشهرستان خاتم تصریح کرد: طول این جاده 68کیلومتر تعریف شده که در حوزه خاتم 38کیلومتر می باشد که 15کیلومتر آن آسفالت شده است و 15کیلومتر دیگرهم آماده آسفالت است و برای آسفالت مابقی هم 800میلیون تومان ازماده 180اختصاص داده شده است .
جلسه بعدی بزودی در دفتر معاونت امور عمرانیاستانداری آقای مهندس سید حسینی و با حضور مسئولین دو شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی تشکیل خواهد شد تصمیم نهائی اتخاذ گردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا