طرح آزادسازی حریم مقبره آخوند ملا عبدالله شهرستان بهاباد با هزینه 12 میلیارد ریال توسط فرمانداری شهرستان بهاباد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، امینی سرپرست نمایندگی این اداره کل در شهرستان بهاباد اعلام نمود: در نشستی فرماندار شهرستان بهاباد از طرح آزاد سازی حریم مقبره ی آخوند ملا عبدالله بهابادی خبر داد. این طرح که هزینه آن حدود 12 میلیارد ریال پیش بینی شده توسط فرمانداری شهرستان پرداخت می شود.

آقای اقبال فرماندار شهرستان بهاباد مقبره ی آخوند ملا عبدالله را با توجه به محل قرارگیری آن مرکز تجمع، اتحاد و همدلی مردم دانست و افزود مشارکت ارگانهای ذیربط در خصوص این مجموعه الزامی است .

در حاشیه نشست فرماندار شهرستان بهاباد از تعاملات بین نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با فرمانداری تقدیر و تشکر نمود و پیشرفت جامعه را منوط به اتحاد و همدلی بین مسئولین دانست.

لازم به ذکر است آخوند ملا عبدالله از علمای عهد صفویه بوده که جامع علوم عقلی و نقلی و همچنین چندین اثر فاخر که از مهمترین آنها می توان به کتاب حاشیه بر منطق تفتازانی یاد کرد از آثار وی می باشد. ایشان استاد شیخ بهایی و در زمان خود امیر نجف نیز بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا