یزدفردا :در پی انتشار خبر" با تاکید استاندار: پیگیری امور معلمین خرید خدمات آموزشی برای برقرای امتیازاتی در آزمون ماده ۲۸" و توجه شورای آمزش و پرورش استان یزد به مشکلات فرهنگیان خرید خدمات آموزشی استان یزد،جمعی از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی استان یزد،با صدور بیانیه ای از توجه استاندار و مسئولین آموزش و پرورش استان به موضوع مشکلات این قشر زحمتکش تشکر کردند .

به گزارش یزدفردا :متن کامل این بیانیه که یک نسخه از ان ر اختیار یزدفردا قرا گرفته به شرح زیر است :



بِسْمِ رَبِّ الْمُسْتَضْعَفِينَ
خُرّم آن کس که در این محنت گاه /خاطری را سبب تسکین است
همان طور که تمامی مردم استان مستحضرند، فرهنگيان خرید خدمات آموزشی (بسته ی حمایتی) استان از چند جهت مورد تبعیض و بی مهری مسئولین کشوری قرار گرفته اند. چه از نظر میزان حقوق و زمان پرداخت، چه از نظر بیمه و امنیت شغلی و هویت معلمی. قطع به یقین این جفاها که وارد هفتمین سال از آن شدیم، زیبنده ی نظام جمهوری اسلامی و البته امر حساس آموزش و پرورش نیست.
اما در میان خیل عظیم مشکلات کمرشکن در این طرح، چشم امیدمان بعد از خداوند کریم، به دستان توانمند مسئولین استانی بوده است. استانی که با همین درایت مسئولینش، بیش از ٢۶ سال رتبه ی نخست علمی کشور را به خود اختصاص داده و باعث شکوفایی استعدادهای نوجوانان یزدی شده است و با این تفاسیر، حق استان یزد، از نظر نیروی انسانی در آموزش و پرورش، این نیست که بیش از ٩٠٠ فرهنگی خرید خدمات آموزشی در این شرایط بسیار سخت و غیر قابل توصیف مشغول به تدریس باشند. اما خوشبختانه مسئولین عزیز استان این شرایط را درک کرده و به دنبال حل مشکلات هستند.
بدین وسیله کمال تشکر را از جناب آقای دکتر طالبی، ریاست محترم شورای آموزش و پرورش استان داریم که همیشه شنوای مشکلات ما بوده و در حد توانشان برای رفع این مشکلات پیگیر بوده و از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.

صمیمانه از زحمات بی دریغ جناب آقای دکتر دانافر، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان سپاسگزاریم. ایشان نیز همیشه و در همه حال پذیرای ما معلمان رنج دیده بوده و از ابتدای حضورشان به طور جدی تصمیم به رفع مشکلات این قشر گرفته و قوت قلبی برایمان هستند. هم چنین جا دارد از تمامی زحمات جناب آقای دکتر جلالی، معاونت محترم پشتیبانی اداره ی کل، که همیشه درب اتاقشان به روی مراجعه کنندگان باز است و با صبر و حوصله ی تحسین برانگیزی مشکلات را می شنوند و راهکارهای گره گشایی ارائه می دهند و تا پایان حل مشکلات، از تلاش دست نمی کشند و همیشه از ما حمایت کرده اند، قدردانی کنیم.
اجر همگی این عزیزان و همکارانشان که قدمی در رفع مشکلات عدیده ی مظلومان خرید خدمات آموزشی سال ٩٣ به بعد استان یزد بر می دارند، با آقا اباعبدالله... به امید روزی که با همت مسئولین استانی و هم چنین نمایندگان استان در مجلس، بعد از سال ها، لبخند واقعی بر لبان همکاران رنج دیده ی ما نیز بنشیند.
جمعی از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی استان یزد، امردادماه ١٣٩٩

 

ا


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا