موسوی در خصوص مصاحبه منتشر شده به نقل از او در خصوص دختر فوت شده اردبیلی عنوان کرد؛هیچ مصاحبه‌ای در مورد دختر فوت شده اردبیلی نداشته‌ام/از رسانه منتشرکننده این خبر کذب شکایت خواهم کرد
یزدفردا "موسوی در خصوص مصاحبه منتشر شده به نقل از او در خصوص دختر فوت شده اردبیلی عنوان کرد؛
هیچ مصاحبه‌ای در مورد دختر فوت شده اردبیلی نداشته‌ام/از رسانه منتشرکننده این خبر کذب شکایت خواهم کرد
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس، با بیان اینکه تاکنون هیچ مصاحبه‌ای در خصوص دختر فوت شده اردبیلی انجام نداده است، افزود: این حق را برای خودم محفوظ می‌دانم که به عنوان نماینده مردم از رسانه‌هایی که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند، شکایت کنم.

به گزارش یزدفردا :سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تکذیب خبری که به نقل از وی در مورد مرحوم خانم اسرا پناهی، دختر فوت شده اردبیلی منتشر شده است، گفت: به تازگی برخی کانال ها و سایت های داخلی و به نقل از آنها رسانه های معاند به ویژه رسانه سعودی ایران اینترنشنال خبر کذبی را به نقل از بنده پیرامون دختر فوت شده اردبیلی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه «اصلاً به جهنم که اسرا پناهی قرص خورده و مرده است.» که این خبر کذب است.

یزدفردا:نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این خبر توسط این رسانه‌ها در حالی به نقل از بنده و با این ادبیات نامناسب منتشر شده است که به عنوان یک روحانی هیچگاه چنین عبارت نامناسبی را به زبان نمی‌آورم به ویژه در رابطه با همشهری خودم و مردم کشورم هرگز با این ادبیات اظهارنظر نکرده و نخواهم کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: تاکنون بنده با هیچ رسانه‌ای در خصوص این موضوع مصاحبه نکرده‌ام که متاسفانه این نقل قول دروغ، دستمایه‌ای برای شبکه‌های معاند برای دروغ‌پردازی شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون این حق را برای خودم محفوظ می‌دانم که به عنوان نماینده مردم از رسانه‌ای که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده است به دستگاه قضایی شکایت کنم./


لازم به توضیح است این خبرها به نقل از ایشان منتشر شده بود:

ادعای عجیب نماینده اردبیل: اسرا پناهی اصلا دانش‌آموز نبود!

به جهنم که اسرا پناهی قرص خورده و مُرده است!

گروه سیاسی: سایت دیده‌بان ایران نوشت: در روزهای گذشته اخباری از اردبیل منتشر شده که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد این شهر یک دختر نوجوان زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به‌دلیل خونریزی داخلی فوت کرد، همچنین ۱۰ دانش‌آموز مجروح و ۷ دانش‌آموز هم دستگیر شدند.
پس از این اخبار علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتشار چند مطلب در فضای مجازی اعلام کرد که این خبر صحت دارد، اما سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس با رد ادعاهای این مربی فوتبال اعلام کرد که ماجرای مرگ این دانش آموز به طور کل دروغ است و فرد فوت شده ارتباطی با مسائل مدرسه شاهد ندارد. در همین رابطه سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس‌ شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیدبان ایران گفت: موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است. ماجرا از این قرار است که پدر این دختر، دو سال پیش نامزد این دختر را به قتل می‌رساند و طبق قانون محکوم به اعدام شده که حدودا یک ماه پیش حکم قصاص اجرا میشود. ادعاهایی که آموزش و پرورش و برخی رسانه ها درباره این دختر مطرح می کنند اصلا درست نیست. 
کاظم موسوی همچنین خاطر نشان کرد: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است! گفتنی است در همین رابطه؛ علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن تکدیب این خبر اعلام کرد که رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه طلب‌ها، خبری جعلی مبنی بر فوت یک دختر دانش آموز در شهرستان اردبیل منتشر کردند که این خبر دروغین اصلا صحت ندارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا