یزدفردا: مربی یزدی تیم ملی سابر کشورمان از پایان یافتن سه مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی شمشیربازی کشورمان جهت حضور در مسابقات آسیایی کویت خبر داد و گفت: در نهایت پنج شمشمیرباز یزدی، یک مربی و یک داور از استان یزد کاروان تیم ملی شمشمیربازی کشورمان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

به گزارش یزدفردا: مسعود فتوحی در این باره  گفت: مرحله پایانی انتخابی تیم ملی شمشمیربازی برای حضور در مسابقات آسیایی کویت به مدت شش روز در سالن شهید کلاهدوز تهران پیگیری شد که در نهایت از استان یزد «شهریار گلزار» با موفقت در سه مرحله رقابتهای انتخابی توانست به‌ عنوان نفر ثابت تیم سابر مردان کشورمان مجوز حضور در این مسابقات را کسب کند.

وی افزود: در بخش بانوان اسلحه سابر نیز از استان یزد، آیسا صدیقی و شیدا عالمی پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله انتخابی تیم ملی به‌ عنوان نفرات دوم و سوم برای حضور در مسابقات کویت انتخاب شدند.

فتوحی که خود به عنوان مربی تیم ملی سابر در این رقابتها حضور خواهد یافت، در مورد دیگر نفرات یزدی تیم ملی کشورمان در مسابقات کویت نیز خاطرنشان کرد: در اسلحه فلوره بانوان نیز از استان یزد «زهرا کارگر» و «حمیده چامتکی» به عنوان نفرات دوم و سوم مجوز حضور در مسابقات کویت در قالب تیم ملی فلوره بانوان را به دست آوردند.

وی از حضور «نیما فتحی» مسئول کمیته داوران هیئت شمشیربازی استان یزد به‌ عنوان تنها داور بین‌المللی اعزامی از کشورمان در این مسابقات خبر داد.

دبیر هیات شمشیربازی استان یزد در پایان یادآور شد: مسابقات شمشمیربازی قهرمانی آسیا از پانزدهم مهرماه در کشور کویت آغاز خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا