آب برخي از مناطق شهر يزد كه به دليل شكستگي خط اصلي آبرساني از ابتداي روز شنبه قطع شده است با تلاش اكيپ هاي شركت آبفا تا ظهر امروز وصل خواهد شد .

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد ضمن اعلام اين خبر بيان كرد : متاسفانه به دليل نشست زمين وشكستگي لوله ي اصلي 1200 ميليمتري GRP خط انتقال آب ، از صبح امروز مردم شهر يزد با قطعي و افت فشار آب مواجه شده اند .

محمد حسين شرعياتي افزود : با توجه به اين كه بيش از 60 در صد آب شهر يزد از اين خط لوله تامين مي شود تقريبا اكثر مناطق شهر يزد با كمبود و قطع آب روبرو هستند كه با تلاش ماموران آبفاي يزد اين مشكل به زودي رفع خواهد شد .

شرعياتي در ادامه ضمن اشاره به زمان بر بودن ترميم اين خط لوله ، از صبر و بردباري شهروندان در اين مدت تشكر كرد . 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا