به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با سپری شدن حدود دوازده روز از اجرای طرح تحول نظام سلامت طی نامه ای از وزیر بهداشت و مسئولین وزارتخانه به خاطر اجرایی شدن این طرح در استان یزد قدردانی کرد.

دکتر علی دهقان در پیام تشکر خود از وزیر بهداشت، اجرای طرح در یزد را موفق دانسته و آمادگی دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت درمان این دانشگاه را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

گفتنی است طرح تحول نظام سلامت همزمان با استانهای دیگر کشور از تاریخ پانزدهم اردیبهشت در استان یزد کلید خورده و تاکنون رضایت مردم را به دنبال داشته است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا