در سی امین جلسه کمیته اجرایی طرح تحول نظام سلامت، دستورالعملهای وزارت بهداشت ابلاغ شد.
در سی امین جلسه کمیته اجرایی طرح تحول نظام سلامت، دستورالعملهای وزارت بهداشت ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: دکتر علی دهقان ـ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ـ در این جلسه از مصوبات جلسه معاونین درمان در وزارت خانه گفت و مصوبات این جلسه را به اعضای کمیته اجرایی طرح در استان ابلاغ کرد.
دکتر کاظمینی دبیر اجرایی این طرح در دانشگاه علوم پزشکی، ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای طرح در استان گفت در این جلسه مقرر شد:
خدمات فاقد تعرفه در درمان شناخته شده و به وزارت خانه ارسال شود.
کمبودها به ویژه کمبودهای ICU شناسایی شده و به وزارت متبوع اطلاع داده شود.
همچنین مقرر شد ضمن آگاهی و اطلاع رسانی به اعضای هیئت علمی از دستورالعمل طرح راضیت سنجی بیماران در این طرح مورد ارزیابی قرار گیرد.
دکتر دکتر کاظمینی از اجرایی شدن دستورالعمل ماندگاری پزشکان مقیم از اول خرداد خبر داد و گفت اجرایی شدن تمام بسته ها، نیازمند همکاری همه دانشگاه ها است.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026