عمليات لوله گذاري شبكه فاضلاب حسن آباد كه از دي ماه سال 92 آغاز شده با پيشرفت فيزيكي 35 درصد در حال اجرا مي باشد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد مدير اجراي طرح هاي جمع آوري فاضلاب شهر ي با اعلام اين خبر گفت : اين عمليات با لوله گذاري به طول 7 هزار و 600 متر در مناطق سرچشمه ، الكترود ، انتظار و كوچه هاي ابوالفضل ، حكيميان ، ساقي ، هاشم بيگي و مفتح اجرا خواهد شد .

محمد مهدي ثابتيان بيان كرد : اين عمليات با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني در حال اجرا است .

ثابتيان از مشكلات اصلي اجراي اين پروژه را بستر سنگي منطقه اعلام كرد و افزود : در صورت گرفتن مجوز هاي لازم اين عمليات تا دي ماه سال93 به اتمام خواهد رسيد و بخشي از مناطق مسكوني حسن آباد به شبكه سراسري فاضلاب متصل مي شود .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا