پس از برگزاری شانزدهمین دوره انتخابات انجمن های علمی دانشجویی و برگزاری مرحله دانشگاهی هفتمین جشنواره ملی حرکت و معرفی برترین ها در اریبهشت ماه سال جاری، دهمین و آخرین جلسه مجمع دبیران این انجمن در سال تحصیلی 93-92 به منظور انتخاب دبیرکل و دبیران مجتمع ها روز سه شنبه 13 خرداد از ساعت 12 الی 14 در سالن شهید منتظرقائم دانشگاه یزد برگزار شد.
دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای دبیران جدید در امتحانات پایان ترم، توضیحات مختصری درباره زمان برگزاری جلسه، نحوه برگزاری انتخابات و چگونگی فعالیت انجمن های تازه تشکیل داد.
احمدرضا غزنوی پور پس از ارائه گزارش فعالیت های اخیر انجمن کل افزود: خداوند منان را سپاسگزارم که توانستم یک سال به عنوان عضو کوچکی از انجمن های علمی دانشجویی خدمت کنم و از همه اساتید، مسؤولان، کارمندان دانشگاه و دانشجویانی که بنده را یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.
سپس طبق آیین نامه انجمن های علمی دانشجویی، محمد زارع (صنایع)، سید منصور آستانداری (علوم خاک)، شاهین براتی (تاریخ)، سید محسن صالحی (حسابداری) و بهنام نگهداری (جغرافیا) به عنوان کاندیدای دبیر کلی ثبت نام کردند که پس از برگزاری مرحله اول انتخابات آقای محمد زارع و سید منصور آستانداری به دور دوم راه یافتند و در نهایت محمد زارع با کسب 17 رای از مجموع 30 رای به عنوان دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی یک سال آینده دانشگاه یزد انتخاب شد.
همچنین پس از انتخاب دبیر کل، رای گیری دبیران مجتمع های دانشگاه انجام شد که نتایج آن به شرح زیر است:
فنی و مهندسی: امیرمحمد کردیان (نساجی)
علوم انسانی: بهنام نگهداری (جغرافیا)
هنر و معماری: وحید مهراب یزدی (معماری)
علوم پایه: سعید جوهری (ریاضی)
منابع طبیعی: بهنام بهزادی (محیط زیست)
بین رشته ای: سعیده خدادوست (نجوم)
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026