سمینار تازه های درمان دیابت پنجم تیرماه جاری در محل هتل صفائیه یزد برگزار می شود.
سمینار تازه های درمان دیابت پنجم تیرماه جاری در محل هتل صفائیه یزد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت از برگزاری سمینار تازه های دیابت در یزدخبرداد و گفت: این سمینار با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد با هدف آشنایی با روشهای نوین درمان دیابت برگزار می شود.
وی در ادامه روشهای پیشگیری از دیابت، دیابت و شروع انسولین، درمان های جدید بیماری دیابت و زخم پای دیابتی را از مهمترین محورهای این سمینار برشمرد.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
پنجشنبه 25,ژوئن,2026