مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد در گزارشی به روابط عمومی دانشگاه از موفقیت 10 نفر از دانشجویان این دانشگاه در مرحله اول نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور و راهیابی آنان به مرحله نهایی این المپیاد خبر داد.

رییس مرکز استعدادهای درخشان  با تبریک به دانشجویان پذیرفته شده و استادان ایشان که در کسب این موفقیت نقش بسزایی داشته اند اسامی این دانشجویان را بدین شرح اعلام کرد:

1- حسین متوسل الحق رشته زبان و ادبیات فارسی

2- محبوبه غلام پور رشته علوم تربیتی

3- محدثه محمدی نصرآباد رشته علوم تربیتی

4- بی بی رباب رییس منشادی رشته علوم تربیتی

5- علی اکبر مظفری خلف بادام رشته شیمی

6- فائزه عسگری رشته شیمی

7- صدیقه السادات طبایی عقدایی رشته فیزیک

8- محمدامین محمدعلی رنجبر اناری رشته فیزیک

9- امیرحسین زارع سخویدی رشته مهندسی برق

10- سیدحمید منتظری هدش رشته مهندسی برق

دکتر تدین افزود: مرحله نهایی این آزمون 16 و 17 مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می شود و پذیرفته شدگان می توانند برای اطلاع یافتن از مشخصات محل برگزاری و برنامه امتحانات به وبسایت سازمان سنجش به نشانی www.olmpiad.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا