یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:با مراجعه خانمي 40 ساله به پليس فتا استان يزد و طرح شكايتي مبني بر اينكه «مدتي است به طور نامحسوس از حساب عابر بانكم پول كسر مي شود» بررسي اين موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس فتا استان يزد قرار گرفت.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد: ماموران پليس فتا ضمن هماهنگي با مقامات قضايي و استعلام از بانك افتتاح كننده حساب، متوجه شدند كه فردي سودجو از يك سال قبل تاكنون بيش از 17 ميليون ريال از حساب اين خانم برداشت كرده است. كارآگاهان پليس مبارزه با جرايم سايبري با انجام اقدامات اطلاعاتي و الكترونيكي توانستند ردپايي از متهم بدست آورند.
متهم دستگير شده خانمي است جوان، 25 ساله، باسواد و از اقوام شاكيه ؛ كه در بازجويي هاي خود گفت :« سال گذشته شوهرم كارت عابربانك عمه خودش وبراي انجام كاري گرفت و من هم بدون اطلاع شوهرم از اين فرصت استفاده كردم و براي كارت رمز دوم تعريف كرده و از اون به بعد باهاش خريد شارژ الكترونيكي انجام دادم».
سرهنگ" عطاءا... احمدي " جانشين انتظامي استان يزد با اعلام اين خبر گفت: متهم در بازجويي هاي خود به اين نكته اشاره كرده كه ؛ رمز دوم اين كارت را در اختيار افراد ديگري هم قرار داده و آنها هم از حساب ، پول برداشت كرده اند.
وي با اعلام اين مطلب كه متهم جهت سير مراحل قانوني پرونده تحويل مقامات قضايي شد خاطر نشان كرد: تلاش كارآگاهان پليس فتا براي شناسايي و دستگيري ديگر متهمان پرونده ادامه دارد.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
|
|
|
|
|
|
|
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

دوشنبه 22,ژوئن,2026