یزدفردا -مهریز -زارع خبرنگاریزدفردا :مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: بر اساس اعلام سازمان آموزش و پرورش استان یزد دانش آموزان این شهرستان در رشته علوم ریاضی فیزیک موفق به کسب رتبه نخست استان یزد شدند.
"سید جلیل عقیلی" با اعلام این خبر افزود: 121 دانش آموز مهریزی در رشته علوم ریاضی فیزیک در آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور شركت كردند كه 96 نفر معادل 79.34درصد در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسر كشور پذيرفته شدند.
وی ادامه داد: در آزمون امسال از 39 رتبه زیر 1000 شهرستان 9 رتبه مربوط به این رشته می باشد که از این تعداد یک رتبه دو رقمی و بقیه موفق به کسب رتبه سه رقمی در کنکور شده اند.
مدیر آموزش و پرورش مهریز ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به همکاران زحمتکش وپویای مدیریت و نیز به دانش آموزان و اولیاء تلاشگر آنان، که در فراهم آوری موجبات موفقیت فرزندان امروز و سرنوشت سازان فردای میهن اسلامی ، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، از خداوند متعال برای تمامی دانش آموزان عزیز و تمامی نقش آفرینان در این موفقیت ارزشمند، نیت خالص، اراده ای آهنین، همتی راسخ و دستانی توانمند مسئلت کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش روز افزون دانش آموزان عزیز و همت همیشگی همکاران ما در این مدیریت، در سال تحصیلی جاری نیز شاهد افتخارآفرینی بیش از پیش و شکوفایی روزافزون دانش آموزان باشیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا