فرماندار بافق با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، فرماندار بافق پیامی به شرح زیر صادر کرد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

بیش از چهار دهه از بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سپری شده است و اکنون که این پیروزی متقارن شده با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،برکات معنوی این ایام را دو چندان کرده و کشور عزیزمان ایران را سراسر شادی و شور نموده است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود آمده است، سرآغازی برای توسعه و پیشرفت شهرستان بافق در تمامی عرصه ها و برنامه ها باشد.

اینجانب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به مقام معظم رهبری، همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه و ولایی شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند مهربان مسئلت می‌نمایم.

 

سید مهدی طلائی مقدم

فرماندار شهرستان بافق


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا