سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از 3 آزمایشگاه خاک و آب معتبر در یزد بازدید کرد.

محمدحسن زارعیان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد تصریح کرد: نیل به اهداف شرکت و تاکیدات حمید رسولی، مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مبنی بر حمایت از تولید داخل و پشتیبانی از کشاورزان با بهره گیری از سامانه گویای تلفنی 1559  و کاهش هزینه های آن ها نظیر آزمایش خاک و آب به واسطه عقد موافقتنامه با یک آزمایشگاه معتبر، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از برخی آزمایشگاه های معتبر استان درخواست همکاری نمود.

وی ادامه داد: این شرکت لازم می داند تا آزمایش های خاک و آب مورد نیاز کشاورزان محترم با تعرفه های مناسب تر و کیفیت بهتری انجام گیرد به همین دلیل، پس از اعتبار سنجی 3 آزمایشگاه معتبر داخل استان، بازدید از هر 3 آزمایشگاه صورت گرفت.

وی افزود: طی این بازدید ها از امکانات این آزمایشگاه ها و روش های آزمایشی مورد استفاده آن ها و همچنین تعرفه های موجود ارزیابی بعمل آمد.

زارعیان بیان کرد: در نهایت با کیفیت ترین و مناسب ترین آزمایشگاه از نظر انجام خدمات و تعرفه برای کشاورزان انتخاب گردید تا پس از عقد موافقت نامه با این شرکت، تخفیف های ویژه ای برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.

زارعیان همچنین افزود: کشاورزان محترم می توانند از طریق سامانه گویای تلفنی 1559 و یا حضوری با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ارتباط باشند تا از طریق معرفی نامه به آزمایشگاه مربوطه معرفی گردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا