پيام استاندار يزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام مجيد بصيري

یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی:استاندار يزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام مجيد بصيري پيامي صادر كرد.

محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است:

«و من المومنين رجال صدقوا ما عاهدو الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا»

بار ديگر يكي از مردان الهي و هم تبار عاشورائيان به فيض عظيم شهادت نائل آمد و روح پاكش با ارواح شهيدان والامقام خصوصا حضرت آقا سيد الشهداء(ع) در ملكوت اعلي ماوي گزيد و از روزي الهي بهره مند گرديد.

شهادت آن جانباز سرافراز میدان های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه هاي نبرد نور عليه ظلمت، كه سالها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهيدش را به اميد وصال تحمل كرده بود، ضايعه اي جبران ناپذير و سنگين است. حيات عزتمندانه آن معلم شريف و دلسوز و زندگي سراسر مجاهدت آن جانباز دلير اسلام، مشحون از فداكاري، استقامت، گذشت، ايثار و جانفشاني در استمرار ارزشهاي اصيل اسلام ناب محمدي(ص) و آرمانهاي كبير حضرت امام خميني(ره) و به تبع آن رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) است.

گرچه آن وجود گرانقدر، با لبیک به ندای حق، به خيل عظيم شهداي والامقام پيوست و دیگر سایه پر مهر و محبتش را خانواده و بازماندگان محترم بر سر خود احساس نمی کنند و فقدان آن پدر مهربان خصوصا برای فرزندان سخت و طاقت فرسا است، اما ثمره زندگی آن مرد الهی با تلاش و مجاهدت در عرصه های آتش و خون و جهاد فی سبیل الله و همچنين تحمل سالها رنج و مرارت در دوران پس از جنگ تحميلي، برگ زرینی است که در پرونده آن جانباز دلاور می درخشد.

امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصا ائمه معصومین(علیهم السلام) میهمان گرداند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن عزیز و عرض تسلیت به خاندان محترم و فرهنگي بصيري به ويژه بزرگ خاندان آن عزيز جناب آقاي حاج محمدكاظم بصيري، برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نمایم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا