فرماندار شهرستان تفت در پیامی به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني قدس روز مقابله مستضعفين با مستكبرين، مردم متعهد و متدين شهرستان تفت را به حضور در اين راهپیمایی دعوت كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، متن پيام بدين شرح است:

حضور حماسي امت اسلامي در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌اي از امام خميني (ره) جهت آزادسازي قدس از الحاد و شرک و رهايي قدسيان فلسطيني از ظلم و آوارگي است.

 ابتکاري هوشمندانه كه تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.

 روز قدس روزی است كه باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند كه مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

 رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) نيز ضمن تاكيد بر گراميداشت اين روز عزيز مي فرمايند: روز قدس، روزي است که دنياي اسلام بايد آنرا گرامي بدارد.توده­هاي مسلمان نگذارند كه بعضي از دولتهاي خود فروخته در فضاي آرام  و سكوت مصنوعي كه به وجود آورده­اند فلسطين را ذره ذره و لحظه به لحظه ذوب كنند و قضيه را به دست فراموشي بسپارند.

امروز به یمن اقدام سترگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، معادلات منطقه­ای به نفع جریان مقاومت و نهضت بیداری اسلامی تغییرات شگرفی یافته است، به گونه­ای که تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان ظلم در سرزمین قدس،  طراحی و ارایه هرگونه نقشه سازش خود را در مقابل امواج بیداری ملل و جوامع جهانی و هوشمندی ملت و مجاهدان فلسطینی ناکارآمد و از پیش شکست خورده می­یابد.

لذا لازم است همگان در اين وظيفه مهم ديني شرکت كنند تا ضيافت الهي يعني روزه ماه مبارک رمضان را با اين وحدت ميداني ايراني بدرقه كرده و به استقبال عيد بزرگ فطر که جامعه جهاني اسلام در صحابت نوراني حضرت ختمي نبوت (ص) به آن مفتخر است، بشتابند.

اينجانب از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان تفت دعوت مي كنم ضمن حضور ارزشمندخود در اين همايش بزرگ ديني، سياسي، ديگران را نيز به اين کار مهم ترغيب نمايند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا