با تقدیم بودجه پیشنهادی سال 92 شهرداری به شورای اسلامی شهر یزد ، پس از بحث و تبادل نظر با استماع نظرات کارشناسان ، الویت سنجی پروژه ها و پیشنهادات اعضای شورا در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین صحن علنی شورا مبلغ بالغ بر یک هزار و 582 میلیارد ریال تصویب شد.

ناصرپارسائیان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مبلغ بودجه سال آینده تصریح کرد : بودجه سال 92 شهرداری نسبت به بودجه سال 91 حدود 50 درصد و نسبت به متمم و اصلاحیه بودجه سال 91 ، حدود 29 درصد افزایش داشته است.

پارسائیان گفت : بودجه 106 میلیارد تومان شهرداری طی لایحه متمم و اصلاحیه بودجه سال 91 شهرداری با 15 درصد افزایش به مبلغ 123میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفته است.

وی همچنین خاطرنشان ساخت : در سال آینده از این مبلغ ، حدود 29 درصد صرف هزینه های جاری و حدود 71 درصد صرف هزینه های عمرانی می شود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای عوامل شهرداری درافزایش بودجه و توسعه شهردر سال 91 ، برای سال آینده ، سالی سرشار از موفقیت ، شکوفایی و توسعه در کلیه امور عمرانی ، فضای سبز و زیباسازی و.... آرزو نمود و همچنین طلیعه بهار و سال نو را به همه همشهریان عزیز و خدمت گذاران به مردم تبریک و شادباش عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی خواستار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا